april 23, 2010

Tjejkväll på scandic

Igår var jag med som utställare på Scandic, Borlänge.
Fantastiskt trevligt, många underbara tjejer!
Nästa vecka har Falun samma tema, för 200kr får man en underbar buffét, dessert & hur mycket vin som helst:)
Modevisning&försäljning av trevliga saker!
Onsdag 28april kl 18.30.Man kan boka på scandic falun.
Jag provade att sälja mina nya mindre skyltar, dom gick som smör!
Pesto recept
skylten var perfekt, ni får se lite bilder senare. Dom jag tog igår blev inte så bra med blixt tyvärr!
(den vackra inspirationsbilden är fr internet)
Ha en ljuvlig helg, välkommen in i mitt lilla uthus!

1 kommentar:

Mia Holm sa...

Hej Irene!
Även om det gått dryga veckan nu sedan TjejKvällen så vill jag bara säga att du är en otroligt trevlig person och det var jättekul att prata hjärtan o dyl med dig :) Tack oxå för det fina tyghjärtat med ängeln som du gav mig; gulligt av dig! Har mejlat mitt favvo-ordspråk till dig, som jag lovade. Hoppas det kommit fram. Har även nämnt dig, din butik och din blogg på min blogg: miaochsus.blogg.se

Hälsningar, Mia