januari 14, 2010

vardaxrum

visar några bilder från vardaxrummet.
Julkulorna kommer från Lena i Hälsningland som gör utsökta saker. Dom funkar framme hela vintern tycker jag!
Det lilla hjärtat är en ask, loppisfynd 5kr.
baren:)
Vad står XO för??? vet du det?


Olivträdet är inte riktigt (som tur är) annars hade jag nog tagit död på det:)


Den härliga braskaminen. Som värmer oss gott i kylan!



Ha en fin dag i kylan, gud vad jag tjatar!
Uthuset har öppet men ingen värme tyvärr, säkringarna går hela tiden!
KRAM




3 kommentarer:

GJ sa...

ojojoj har du städat!? ;)

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Jag är väldigt nöjd med prylarna från uthuset! De är min morot i husrenoveringen! Ser fram emot att få plocka fram allt när det är klart sen!
Ha en skön dag

/ sifferbodlisa

Anonym sa...

I inclination not acquiesce in on it. I over warm-hearted post. Expressly the designation attracted me to study the whole story.