mars 02, 2009


Efter en mysig & solig helg i Grödinge så är man då hemma på ranchen igen. Tack för god mat&dryck, måste nog dela med mej av Johanna´s citronmarinerade fläskfilet nån dag, den är underbar!
Mor & jag har haft en härlig dag på Borlänge´s alla loppisar. En hel del fynd fick jag tag på, ni får se bild snart. Både ut till uthuset o till mina egna hyllor:)
Blev t.om glad över att köpa nya vackra papperskassar till uthuset(då är man svältfödd på shopping) fniss!
Imorgon ska vi dra en vinnare på skylten, min första tävling för er alla underbara bloggare.
Natti natti!

3 kommentarer:

Addis och Leif sa...

Fin bild! :)

Mvh
/Addis

Vitt och Blått sa...

Fin blogg du har!

Kram Ewa

Anonym sa...

Hej!

Alltid kul att träffa er, synd det blir så sällan! Axels skylt har kommit; han hälsar & tackar! Receptet på fläskfilén kommer så fort jag fått det tillbaka från modern...!