maj 08, 2011

Vassbo växthuscafe&inredningsbutik

 Vilken härlig första öppningssdag vi hade igår, många härliga besökare:)
Pecannötspajen försvann fort,
Italienska smörgåsarna likaså!
Välkommen in, vi ligger mellan ornäs-aspeboda.
Mellan Falun-Borlänge
Ikväll ska jag lägga in lite fina bilder åt er:)
Ha en underbar söndag.
Nu ska jag ut på en morgonvandring i min trädgård med en kopp nespresso
(ni vet Clooney kaffet:)
Skaffa er en Nespresso maskin, ni ångrar er inte, och då menar jag för kaffets skull! Fniss!

2 kommentarer:

skifferhuset sa...

Så mysigt på Vassbo,ska bli kul att se fler bilder! Kram Iréne

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men va, har du öppnat ett sådant, gud så mysigt, att fika och shoppa mina två stora intressen!!! DIT ska jag!!!Och jag ser att min lillstuga flyttat till Vassbo också, man ser det med andra ögon hos andra, riktigt fint ju =)

Ja, visst blir det gott kaffe i Nespresso, jag ska nog puttra igång en kopp nu på en gång, vi ses i Vassbo el kanske regementet 28 maj!! Mari.