maj 07, 2009

Butik S:somsara



Jag har ju inte berättat för er om mitt & S resa till den stora staden Sthlm. Vi vandrade runt i den sköna solen. Besökte Ewa i valla (ååå vilka kläder) & en hel del andra underbara butiker. Plötsligt hamnar vi utanför Butik S. Vojne, vojne tjejer, finns det en butik ni ska besöka så är det den. Sara som äger butiken kommer snart att vara utbränd så som hon bjöd på sej själv. UNDERBAR! Vi vandrade på små inspirationsmoln hela vägen till tåget. TACK SARA, min sambo tror att jag har blivit galen jag pratar med alla om henne o butiken. Men man blir lite förälskad i vissa saker och hon och hennes LJUVLIGA BUTIK är sådana.

4 kommentarer:

Hagbacken sa...

Det var det värsta jag har hört (ja, inte att det var kul att ses) *s* Du som var såå fin, och det MENAR jag! Men vad spelar det för roll så länge motsatsen sitter i huvudet på en själv?! Alla andra är så fina som de är, och själv känner man bara...*blaha*

Men jag håller med, det var jättekul att ses!

Och vad roligt att du tipsar om butiken i Sthm...den verkar definitivt värt ett besök! Hojtar till om..och när...och kassaapparaten...du får köpa den om du vill...men vet ej vad jag ska ta...lägg ett bud!

Kram så länge!//Linda

Vita små hjärtan sa...

Så mysigt ni haft det!!! Ha de gott kram

Hemmalycka sa...

Ja men nu måste jag ta mig i kragen och åka dit, verkar vara en upplevelse.
Kram Åsa

Huset vid ån sa...

vilken fin o härlig blogg du har...Trevligt med en Stockholmstur!! Trevlig Helg! kram Therese